Cyklovýlety - Chorvatsko

Vodice - Grabovci - Dubrava Kod Tisna - Tribunj - Vodice

Parametry trasy
Najeté kilometry31 Doba jízdy1:20 Průměrná rychlost23

Tenhle výlet je vhodný spíše na ranní protažení nebo na krátkou dopolední vyjížďku. Jedná se o okruh po silnici, která vede kousek dál od pobřeží. Nejsou tu žádné velké kopce, přesto je to cesta malinko členitá - převýšení na 30 km je asi 300 metrů.

Silnice za městem Vodice nenápadně stoupá směrem k silnici č.27 vedoucí ze Šibeniku do vnitrozemí. Okolo se nabízí pohled na typické Chorvatské vesnice a kamenitou zelenou krajinu, výhled na moře se ztrácí v podstatě hned za prvním mírným stoupáním a dalších 20km je scenérie velmi podobná. Nejvyšší bod je zhruba 130 metrů nad mořem, přesto pohled na moře nenabízí, ten se objeví až později nad městem Tribunj na vrcholu stoupání od křižovatky u města Dubrava.
Tohle stoupání je trochu horší, hlavně začátek není úplně mírný - přesto se jedná o stoupání v konečném součtu opět mírné a navíc s bonusem v podobě výhledu na moře (viz fotka níže). Sjezd na druhou stranu do Tribunj je prudší než stoupání a končí v centru města, před vjezdem do města se ovšem dá odbočit vpravo mezi domy k hezké zátoce a spojit vyjížďku s krátkou koupelí v moři Závěrečná část výletu pak vede po pobřežní silnici směrem na Vodici, ovšem je tu i možnost jet přímo kolem moře (kousek je to po terénu).

www.cyklo-vylety.cz - administrátor: L.Poncza, spolupracovník: P.Svoboda, 2008 - 2015
Poslední aktualizace: 2016-03-05 21:53:51
Stránka zobrazena: 1 krát.